/Files/images/104763856_18.png

У червні 2015 року при школі функціонував табір для учнів 5-9 класів.

Задіяні вчителі англійської мови, інформатики, практичний психолог та педагог-організатор.

/Files/images/Табір.jpg

З В І Т

про організацію роботи літнього шкільного мовного табору у

Фастівської загальноосвітньої школі І-ІІІ ступенів № 1 Фастівської

міської ради Київської області

У відповідності до: 1) наказу Міністерства освіти і науки України від 07 лютого 2014 року № 121 «Про забезпечення права дітей на оздоровлення та відпочинок в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, підпорядкованих органам управління освітою»; 2) наказу Міністерства освіти і науки України від 03 лютого 2015 року № 89 «Про здійснення заходів щодо організації літніх мовних таборів»; 3) розпорядження від Київської обласної державної адміністрації від 19 березня 2015 року № 76 «Про організацію і проведення оздоровлення та відпочинку дітей Київської області»; 4) наказу департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 02 квітня 2015 року № 107 «Про організацію заходів з літнього оздоровлення та відпочинку дітей в 2015 році»; 5) наказу управління Фастівської міської ради від 15 травня 2015 року № 83 «Про організацію літніх мовних таборів на базі Фастівських загальноосвітніх навчальних закладів у 2015 році» у Фастівської загальноосвітньої школі І-ІІІ ступенів № 1 з 02 по 15 червня 2015 року був створений літній мовний табір (наказ по школі від 28 травня 2015 року № 58 «Про організацію пришкільного мовного табору»), в якому діти знаходилися з 09.00 до 12.00. Від адміністрації школи відповідальність була надана Кайдаш Тамарі Юріївні, завучу з виховної роботи. Начальником табору було призначено Лапушенко Світлану Вікторівну, вчителя англійської мови вищої категорії, старшого вчителя.

Всі вчителі англійської мови працювали в цьому таборі:

- Борейко Олена Михайлівна – вчитель вищої категорії, старший вчитель;

- Гульшина Наталія Олександрівна – вчитель вищої категорії;

- Горшкова Вікторія Леонідівна – вчитель першої категорії;

- Степанець Яна Юріївна – спеціаліст.

Як і було рекомендовано, по можливості, намагалися розподілити вчителів по загонам так, щоб вони не працювали з учнями, яким викладають іноземну мову в школі.

Крім цього, були задіяні вчителі інформатики:

- Ярошко Леся Вікторівна – вчитель вищої категорії;

- Баров Максим Володимирович – вчитель другої категорії;

вчитель фізичної культури:

- Ковтун Світлана Миколаївна – вчитель другої категорії;

психолог школи:

- Іванчук Юлія Миколаївна – психолог другої категорії;

медична сестра :

- Татаренко Олена Вікторівна.

Діти були об’єднані в 3 загони в залежності від їхнього віку кількістю 25, 22, 23 учня у кожному загоні. Можливості запросити носіїв мови та залучити учнів-старшокласників в якості вожатих не було, тому вчителі англійської мови виконували всі функції самі. Кожен загін мав своє приміщення для проведення щоденних занять англійською мовою, щодня учні мали можливості працювати в комп’ютерних класах, був наданий доступ до мережі Інтернет. Масові заходи відбувалися на майданчику для проведення лінійки та спортивному полі.

Батьки учнів, які бажали, щоб діти відвідували табір, написали заяви. Директор школи затвердив посадові обов’язки вчителів, режим дня, календарний план роботи. В школі були організовані: 1) куточок шкільного англомовного табору, де діти, батьки, вчителі могли ознайомитися з режимом роботи, планами, викладацьким складом та новинами; 2) куточок з правил дорожнього руху; 3) куточок пожежної безпеки. Вчителі, що відповідали за загони, вели журнал відвідування учнями табору. Був залучений фотограф, він також і відео оператор, щоб зафіксувати події, які відбувалися в таборі.

Була запропонована назва табору “Rainbow”, гасло: Smile at the rainbow,

Whisper to the sun,

It looks like you

And the falling rain

Are having fun.

Кожен загін мав свою назву, гасло також.

“Merry Kids”: Children go, to and fro,

In a merry pretty row;

Footsteps light, faces bright,

It’s a happy, happy sight.

“Sunbeam”: The sun is so bright,

So golden in sight.

It fills you with delight,

Makes everything seem right.

“Smile”: Smile when it hurts,

Smile when it pains,

Smile when it snows,

Smile when it rains.

Емблеми табору і загонів були виготовлені учнями і вчителями.

Робочий день починався з лінійки, на якій підводився підсумок роботи за попередній день, вручалися нагороди та оголошувалися плани на наступний день. Потім учні загону “Merry Kids” проводили зарядку під музику.

Основна тема навчальної діяльності: “Children of different nations”. Навчальні заняття були розподілені по 5 темам:

1. Peace and friendship among the people of the Earth.

2. Sport unites countries.

3. Around the English-speaking countries.

4. Famous English holidays.

5. Art festivals.

З метою зацікавленості учнів до опанування англійською мовою та сприянню розвитку навичок та вмінь використання мовних форм для реальних комунікативних цілей вчителі використовували за вищевказаними темами відеоматеріали “Snap TV”, “Windows on Britain”, “Introducing Britain”, “Gogo’s Adventures with English”, “Magic English”, а потім опрацьовували цей матеріал з учнями за допомогою роздаткового матеріалу, ігрових форм, вивчали пісні, ставили п’єси.

Комп’ютерні уроки проводилися в кабінетах інформатики за он-лайн матеріалами, розробленими Британською Радою:

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/?utm_source=lekids@utm_medium=

header-tab@utm_campaign=learnenglish-kids;

http://learnenglishteens.britishcouncil.org/;

http://www.teachingenglish.org.uk/.

Крім цього, учні мали можливості на проведення занять з психологом школи та отримали велике задоволення. Не забували ми про правила техніки безпеки, які нам нагадувала медична сестра школи. Після цих занять учні мали обідню перерву.

Найцікавішою частиною кожного дня були Guided Activities, які підсумовували роботу за день:

1. Drawing shows on the asphalt.

2. Picnic.

3. Highland Games.

4. Football.

5. Visiting a museum.

6. Fashion Festival.

7. St.Patrick’s Day, May Day, Guy Fawkes’ Day.

8. Halloween, Thanksgiving.

9. The festival of English plays.

10. Eisteddfod Festival.

По закінченні літнього мовного табору на лінійці, присвяченій закриттю мовного табору, кожен учень отримав Certificate of Graduation from Fastiv school English-speaking camp.

Це перший досвід проведення мовного табору. В цілому, його можна оцінити як задовільний. Але є недоліки. Враховуючи, що наша школа не є спеціалізованою, діти прийшли з різним рівнем володіння іноземною мовою, то вчителям доводилося перекладати українською окремі дії, які діти повинні виконувати. Дітям між собою важко було спілкуватися англійською, тому вживали українську, це можна почути на відео додатках. Я вважаю, що ми справилися із завданням: практично застосували знання англійської мови, отримані протягом навчального року. В майбутньому направимо нашу роботу на спілкування з дітьми англійською мовою не лише на уроках, а і в позаурочній діяльності.

До звіту додається презентація з усіма документами, фото та відеоматеріалами.

НАЧАЛЬНИК ТАБОРУ С.В.ЛАПУШЕНКО

16.06.2015 року

Кiлькiсть переглядiв: 452