Сьогодні відбулося друге заняття обласної педагогічноїстудії для учителів історії

25 лютого 2021 рокув режимі online на платформі Zoom відбулося друге заняття обласної педагогічної студіїФеофанової Світлани Петрівни, учителя історії Фастівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Фастівської міської ради із теми«Формування соціальної, громадянської, інформаційно-комунікативної компетентностей учнів засобами музейної педагогіки». Тема заняття: «Музейний освітній продукт як різновид евристичної освіти».

Мета заняття – використання прийомів та методів музейної педагогіки для формування ключових і предметних компетентностей учнів на уроках історії та в позакласній роботі. Ознайомлення із експозиціями фастівських музеїв: державного краєзнавчого та Музею на колесах. Заняття складалося із трьох блоків:

І. Презентація проекту «Єдиний музейний простір міста Фастова», онлайн – екскурсії до фастівських музеїв.

ІІ. Використання методів та прийомів музейної педагогіки в освітньому процесі. Перегляд відеозапису узагальнюючого уроку: «Українська революція 1917 – 1921рр.» (10 клас).

ІІІ. Віртуальна подорож музеями світу та України. Доповідач кандидат історичних наук, доктор філософії, консультант комунального закладу Фастівської міської ради центру професійного розвитку педагогічних працівників, керівник гуртка «Основи науково – дослідницької роботи «Історичне краєзнавство»», вчитель історії основ правознавства, громадянської освіти опорного закладу загальної середньої освіти Ковалівський ліцей Бондаренко Галина Богданівна.

На засіданні були присутні: Олена Левченко, заступник директора з навчально-виховної роботи Фастівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Фастівської міської ради; Ольга Пількевич, методист відділу музейної роботи та бібліотечної справи КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», координатор педстудії; педагогічні працівники (вчителі історії, керівники гуртків та музейні працівники) закладів освіти Київської області, яка долучилася до обговорення теми і розповіла форми роботи в музеях. До роботи пед-студії долучилися 24 вчителі історії та правознавства міста та області.

На початку роботи педагогічної студії проведено психолого-педагогічний тренінг«Привітання».

Керівник пед-студії Світлана Феофанова зазначила, що для проведення засідання була здійснена попередня підготовча робота – ознайомлення з експозиціями музеїв міста, підбір інноваційних форм і методів музейної педагогіки, яка має інтегруватися в освітній процес.

/Files/images/ped_studya_feofanova/3.PNG/Files/images/ped_studya_feofanova/853f1c8d-3afb-4d43-b771-9cf54175d145.jpg /Files/images/ped_studya_feofanova/96d11208-39a4-4077-8791-ce4b9a4b8edf.jpg /Files/images/ped_studya_feofanova/a39a4141-9aae-4aeb-9a3c-2b5f2950586a.jpg /Files/images/ped_studya_feofanova/IMG_20210224_093138_629.jpg/Files/images/ped_studya_feofanova/м3.jpg

Кол-во просмотров: 151