Повернутися до звичайного режиму

Сьогодні відбулося друге заняття обласної педагогічної студії вчителів історії

25 лютого 2021 рокув режимі online на платформі Zoom відбулося друге заняття обласної педагогічної студії Феофанової Світлани Петрівни, учителя історії Фастівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Фастівської міської ради із теми«Формування соціальної, громадянської, інформаційно-комунікативної компетентностей учнів засобами музейної педагогіки». Тема заняття: «Музейний освітній продукт як різновид евристичної освіти».

Мета заняття – використання прийомів та методів музейної педагогіки для формування ключових і предметних компетентностей учнів на уроках історії та в позакласній роботі. Ознайомлення із експозиціями фастівських музеїв: державного краєзнавчого та Музею на колесах. Заняття складалося із трьох блоків:

І. Презентація проекту «Єдиний музейний простір міста Фастова», онлайн – екскурсії до фастівських музеїв.

ІІ. Використання методів та прийомів музейної педагогіки в освітньому процесі. Перегляд відеозапису узагальнюючого уроку: «Українська революція 1917 – 1921рр.» (10 клас).

ІІІ. Віртуальна подорож музеями світу та України. Доповідач кандидат історичних наук, доктор філософії, консультант комунального закладу Фастівської міської ради центру професійного розвитку педагогічних працівників, керівник гуртка «Основи науково – дослідницької роботи «Історичне краєзнавство»», вчитель історії основ правознавства, громадянської освіти опорного закладу загальної середньої освіти Ковалівський ліцей Бондаренко Галина Богданівна.

На засіданні були присутні: Олена Левченко, заступник директора з навчально-виховної роботи Фастівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Фастівської міської ради; Ольга Пількевич, методист відділу музейної роботи та бібліотечної справи КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», координатор педстудії; педагогічні працівники (вчителі історії, керівники гуртків та музейні працівники) закладів освіти Київської області, яка долучилася до обговорення теми і розповіла форми роботи в музеях. До роботи пед-студії долучилися 24 вчителі історії та правознавства міста та області.

На початку роботи педагогічної студії проведено психолого-педагогічний тренінг«Привітання».

Керівник пед-студії Світлана Феофанова зазначила, що для проведення засідання була здійснена попередня підготовча робота – ознайомлення з експозиціями музеїв міста, підбір інноваційних форм і методів музейної педагогіки, яка має інтегруватися в освітній процес.

/Files/images/ped_studya_feofanova/3.PNG/Files/images/ped_studya_feofanova/853f1c8d-3afb-4d43-b771-9cf54175d145.jpg/Files/images/ped_studya_feofanova/96d11208-39a4-4077-8791-ce4b9a4b8edf.jpg/Files/images/ped_studya_feofanova/a39a4141-9aae-4aeb-9a3c-2b5f2950586a.jpg/Files/images/ped_studya_feofanova/IMG_20210224_093138_629.jpg/Files/images/ped_studya_feofanova/м3.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 276